7 November

Tja alla, har inget att göra så tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg här. Eller ja blir mest att jag lägger in några bilder! ;) :P

Föresten ni glömmer väl inte bort att det är farsdag nu på söndag?????

Det har inte jag glömt bort, men har ändå inte köpt något än....inte bra..men men får väl hitta på något roligt ändå! :)
För några dagar sedan var det ju 6 månader kvar tills jag fyller 18 och då la jag en bild på mig och mamma som är tagen när jag är typ 2 så alltså för 16 år sedan, jag la den i hennes säng så hon skulle se den på kvällen innan hon skulle sova..hade även skrivit så här: Tiden går fort, om 6 månader fyller jag 18! =) Tror hon tyckte det var väldigt roligt, hon sa det iaf:P

Idag har jag gått i skolan...hände inget speciellt där, förutom att vi räknade ut på fysiken med våran lärare att alla som hoppar från Alnöbron, har ca 3 sekunder på sig att tänka på vad de håller på med innan de slår vattenytan och att när personen slår ner i vattenytan är hon/han uppe i 108km/h.....så hoppa inte från den!!! :P

Nej nu ska vi prata om något roligare....idag hade jag träning!! Alltid lika roligt att träna, även fast jag var seg i benen idag efter 5 pass på fyra dagar =) Nej nu ska jag inte skriva mer utan nu ska ni få se några av de många bilder jag gillar, som jag har knäppt tidigare i år! :)

Ha det bäst

TheStarA


Jaro<3


Himlen...:)


Minnen....


Älskar bilden!!! :P haha


Rex, bushund! <3


Bild från Kroatien, avslutar detta inlägg med den här fina bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback