2 November

Tja alla glada!

Tänkte skriva lite här för en gång skull:P
Idag föresten är det bara 6 månader kvar tills jag fyller 18! =D Jippi!

I helgen har jag inte firat halloween utan har spelat två matcher, vi vann båda matcherna och jag gjorde 2poäng totalt så jag är nöjd, kunde väl ha spelat bättre totalt sett, men man kan ju inte få allt! ;)
Kom hem vid 22.00 igår och då var det bara att gå och sova nästan eftersom det var skola idag igen, efter 2 veckors frihet, praktik en vecka och lov sedan! =D Har varit riktigt skönt iaf...:)
Idag på skolan hade vi historia, fysik och sedan eget arbete som var att vi skulle förbereda oss för den muntliga redovisningen om praktiken, som vi ska ha imorn! :P Kan ju inte säga att jag längtar direkt till det, men tills att det är klart.

Annars ska jag träna också imorn för ovanlighetens skull, eller vad tycker ni? :P
Nja jag tränar på som attan, hoppas bara jag får hålla mig frisk nu!!!!!!!!!!

Nej nu tänkte jag lägga upp lite bilder som jag tog i våras, så det ser ut som att den här sidan lever!!!!!!

Ha det bäst

TheStarA


Denna gillar jag!


Denna är bara lite cool :P


Bjuder även på en bild, som är tagen i Kroatien, det var 4 månader igår sedan jag kom hem från den resan!!! Helt sjukt vad tiden går! :O

Kommentarer
Postat av: Undra vem?

Nu börjar de likna nått ;)

2009-11-04 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback