31 Maj

Hej allihopa, i helgen har jag bara varit ute i princip inte nått särskilt som hänt egentligen =P

Har ju varit väldigt bra väder så det har varit väldigt skönt, igår var det 27 grader varmt i skuggan och ingen vind, helt sjukt varmt!! Idag var det nog ungefär lika varmt men idag har det blåst, men vet ni vad idag badade jag för första gången iår!!! Väldigt skönt för var så jäkla varmt, men det kanske var 15-17 grader i vattnet men det var skönt ändå! xD hahaha
Jag är ingen badkruka iaf;)
Har tyvär ingen bild från idag, så blir ingen i detta inlägg =(

Just ja idag är det morsdag så glöm inte bort att fira era mammor!!
Nu ska jag och min bror börja med maten snart..hoppas jag för börjar bli hungrig!!! =D
Hahha ha det bäst och hoppas på att vädret håller i sig, men verkar ju inte så om man ska tro på väder snubbarna =(

// TheStarA

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jaa jag ville inte vara för seriös och jag TÄNKTE skriva nåt om "bakluckan" men visste inte hur jag skulle skriva ;)

jo tack med mej är det bara bra sjdå? =)

2009-06-01 @ 16:40:36
URL: http://dahdumdum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback