21 Maj och bara 15 skoldagar kvar om man räknar med 12 Juni, innan det är SOMMARLOV!

Hej allihopa, nu har jag börjat träna igen på allvar, efter skola, skada och sjukdomar! =D As kul att vara igång igen efter typ 3 veckors vila eller ja har kanske tränat 1 eller 2 gånger på de veckorna =O
Helt sjukt att jag klarat mig utan riktig träning så länge, men som sagt nu är jag igång igen, med min löpträning och spänstträning! =D Riktigt roligt, fast kändes tungt idag när jag var ute och sprang men slog min gamla tid med hela 4 sekunder, hahahah xD Men bättre det än långsammare iaf^^

Och som sagt snart är det SOMMARLOV, bara några få dagar kvar, hur skönt är inte det?? Snart  ligger man nere vid sjön hela dagarna och solar och badar! =D Blir troligtvis en kort utomlandstripp också i mitten av Juni så det längtar jag till som attan!!! =D

Nej nu ska jag hitta på något annat skoj, ha det bäst! =)

//TheStarA


Sommaren -08 !!


Vill ha sommar nu!


Haha Gatufesten var rolig ellerhur Sandra? =D

Minnen för livet! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha guu ja! Det var underbart roligt! Och killen i det där ståndet ;) var skit snygg!! hahaha xd! Gu vad dom skrattade åt oss :)



Nej för fan för hon, precis den läraren brukar säga att hon alltid tar med allt på lappen som man ska kunna inför provet och hon själv blev jättesur på sin lärare när han/hon gjorde så och nu gör hon så mot oss. Vi får hoppas det, men tror inte det.



ja det gjorde jag också, det gick skit bra. Fast jag tog i för mycket så jag höll på att svimma när vi sprang :P INTE BRA!



Oj jäklar vad långt du hoppar din lilla groda! Snart får du väl grodlår om du inte redan har sådana ;) hahah! nejdå.. Ja men det förstår jag..



Vet du när jag vaknade imorse? Klockan halv 6 har jag för mig att det var! Mamma och Eva skulle ju in till stan för att åka tåget ner till malmö och jag ville hänga på när det äntligen händer något skoj! :D När vaknade du idag då? :D



Aa det är härligt med långa kommentarer! :D



tack så jättemycket! :D Vad händer idag då Mandybandy?

Kramen

2009-05-22 @ 10:07:22
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback