20 Maj

Hej, var några dagar sen jag skrev sist, men det är bara det att tiden går så snabbt så det kändes som jag skrev nyss =P haha
Aja har inte hänt så mycket den här veckan, har ju inte mått lysande direkt nå mer behöver jag inte säga..inge allvarligt så ni behöver inte fråga ;) =P
Men ja vad ska man skriva om nu då.. det var ju en bra fråga faktiskt...hmmm..ja just ja vad är det för skämt att säga att det inte ska vara varmt nu, vissa säger ju att det inte ska vara varmt nu för då blir det en dålig sommar... någon som tror på det?? I vilket fall så behöver det ju inte spöregna och små åska lite då och då som det gör nu! :( Finns verkligen ingenting att göra den här årstiden, jag hatar verkligen april och maj månad även fast jag fyller år i maj, men det är bara för att då vill man ha SOMMARLOV på en gång och det är nu de få veckorna som är kvar som kommer ta en evighet...:P men men bara att kämpa på för otroligt nog så kommer ju sommarlovet varje år, även fast det känns som det är så långt borta! :)

Hahha ingen aning om vad jag skrev men men alltid kul att bara skriva nått som man tänker på, även fast det inte blir så bra skrivet! :P hahaha

Just ja, tycker verkligen synd om Birk ( en av våra hundar), för han har lyckast fått en pinne i ögat eller nått så det har blivit ett litet hål på hornhinnan...suck för det hoppas bara han inte tappar någon syn!
Men han kommer ju iaf få tillbringa 14 dagar inomhus nu för han får inte vara ute i solen. =)

Nej nu ska jag inte skriva någe mer, börjar kurra i kistan nu så kanske man ska gå och väcka mamma och se om vi ska fixan någon mat :)
Ha det bäst ikväll!
(= ådjeh,arb ted aH (läs det där från höger till vänster );) hahah så är det när man har lite att göra xD

// TheStarA


Stackars dig Birk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback