16 Maj,Vill ha sommar nu!

Tja alla glada, har inte skrivit på några dagar men anledningen är för att jag inte haft något att skriva om =P Har inte det nu heller, men tänkte kunde väl skriva nått iaf...igår gjorde jag inte så mycket som är värt att skriva här så ni får leva i ovisshet! =O ;) hahah

Och idag vet jag inte heller vad jag ska göra, borde skriva lite på en grej till samhälle men vet inte om jag orkar, får se om jag hittar på nått skoj, isåfall kanske jag skriver en rad eller två ikväll också xD

Men halo nu vill jag verkligen ha sommar, bara 17 skoldagar kvar nu!!! =D Helt otroligt vad tiden går, hoppas bara att sommarlovet går segt xD 
Undra vad man gör om en månad?? Troligtvis ligger man nere på bryggan och solar, och tar ett dopp också om det är fint väder och det får man ju hoppas på!! =D

Nej nu ska jag hitta på nått att göra, ha det bäst!

// TheStarA



Knäppte denna bild får några dagar sedan, men det ser somrigt ut! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback