11 Maj

Tjo allihopa!
Idag har det inte hänt så mycket att nämna om i skolan bara det vanliga...hade kemi, matte och samhälle så var kort dag idag och det var ju lysande! =) Bara 5 timmar i skolan och det är verkligen bara för mig, för imorn börjar jag 8.30 och slutar 16.15....fy fan men nu är det snart sommarlov iaf !!! =)

Idag när jag kom he så blev jag sjukt glad, för jag har fått en motorcykel!!! =D Kan man bli gladare eller?? =D
Men nu måste jag gå och sova snart, så ni får ha det bra! =)

//TheStarA


Här är min pärla xD   Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: Malin V

Vadå DIN PÄRLA?

De är min med >:(

Har Ulf å de glömt säga att vi skulle dela på den? :'(

2009-05-16 @ 15:44:47
Postat av: Amanda

Hahhaha roligt där Malin;)

Men tror nog att dem glömde nämna den lilla detaljen xD haah

2009-05-16 @ 19:33:21
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback