13 Mars

Hejsan allihopa har inte orkat skrivit på några dagar och orkar inte berätta vad som hänt, inget speciellt har hänt då^^ haha

Aja idag är det alltså fredagen den 13onde...inget dåligt har hänt mig än så länge iaf.
Idag har jag haft två prov, ett i matte och ett i tyska...kan väl inte säga att det gick lysande men man ska inte klaga iaf=)
Annars har jag inte gjort så mycket, typ kollat på tv och slappat när jag varit hemma och på bussen hem snackade jag med Jennie och Lindahl för ovanlighetens skull och det var roligt, för har inte träffat de på ett tag=D

Ska inte vara uppe så länge ikväll, för imorn är det någon turnering av något slag i hockeyn så måste åka hemifrån klockan 06.00...hahah vad gör man inte för hockeyn?! =D
Ska bli roligt att få spela med killar igen, de är födda 94-96 men det är ju roligt ändå! =D
Nu har jag inge mer att skriva så hade det! ;)

//TheStarA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback