5 Juni

Tjo allihopa, idag blir det ett gladare inlägg än igår! =)

Idag hade jag som sagt prov i samhälle och otroligt nog tror jag faktiskt att det gick bra!! Efter det väntade jag på att några i klassen skulle bli klar med provet så vi kunde gå och äta, ja och efter typ 30 minuters väntan var det äntligen dags för lunch, höll på att hungra ihjäl, har ingen aning varför men så var fallet! =P
Ja på lunchen hände inte så mycket, några som hade drama var lite smått nervös för de skulle spela upp någon pjäs eller vad det var, men själv hade man slutat!! =D

Satt kvar på skolan i ca 20 minuter innan jag började GÅ in mot stan, väl inne i stan stötte jag först på Pia (en lagkompis) riktigt trevligt för var ju som sagt ett tag sedan =)
Efter det började jag gå mot mammas jobb och tillslut så möttes vi och vi gick då runt på stan i ca 3 timmar innan vi tog bussen hem, mamma köpte en tröja, ett linne och en bikini till mig!! =D Glad för detta för behövde verkligen bikinin iaf för min gamla glömde jag på badhuset för ett tag sedan =P hahahah jag är så duktig!

Men nu är jag hemma iaf och sitter här och skriver, men funderar även på vad jag ska göra ikväll, men blir troligvis som vanligt att bara ta det lugnt och sitta här och kolla på Talang, är det bara jag som tycker det är bra eller?? =O
Men just precis nu vet jag inte vad jag ska göra...... hmm kanske ska gå och knäppa kort på det jag fått och lägga in här..? Japp det gör jag!!! Hahha har ni tänkt på att man får de bästa svaren om man frågar sig själv?? =) hahah lät lite knäpp där, men kanske är det :O  om jag är det är det bara att leva med =)

Just ja kan berätta att imorn ska vi ha typ brännbolls turnering eller vad jag ska säga, askul längtar som attan!!! =D
Hoppas det blir mycket folk! =)

Men nu ska jag göra nått, ha det king ikväll =) 

See You 
TheStarA


Bikinin =) 


Tröjan =)


Linnet =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va snygga kläder! :D



Första gången MAAAAAAAANDYYY har lakt in kläder i bloggen! Jag är stolt! =)

2009-06-06 @ 18:46:57
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback