21 Juni

Hejsan svejsan!!
Idag har det varit otroligt härligt väder, sol hela dagen och den är fortfarande uppe på den ljusblåa himlen! Äntligen säger jag bara till att sommaren är här! Idag så har jag bara legat och solat, skjutit några skott med hockeyklubban och otroligt nog satt skotten kvar! =D Mer än det har jag inte hunnit, eller jo ikväll har jag varit ner till sjön och jag knäppte några härliga sommarbilder, så tänkte lägga upp några här.

Ikväll tänkte jag kolla på fotboll mellan Italien-Brasilien, själv hoppas jag på att Brasilen vinner!!
Nej nu ska jag gå ut, för är så härligt väder!
 
Just ja på onsdag åker jag och mamma till KROATIEN!!!! =D LÄNGTAR!!!

Här kommer några bilder! =D

Seeee you!

TheStarA


Så här varmt var det i badtunnan som är utan vatten =P


Sixten tyckte det var varmt!


Fotboll är roligt.


Midsommarblomster tror jag att dessa heter :P


Härlig bild <3


SOOOOMMMMAAAARRR! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

åååh vad fina bilder! :D:D

Åh sixten ee såå tööt! :D Tuffs hoppar alltid upp på mig när jag vaknar så det känns läskigt ;) haha!



ha det bäst gumms!<3

2009-06-23 @ 12:50:16
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback