11 Juni

Tjo allihopa, har inte haft något att skriva om de senaste dagarna! :P

Men nu har jag!!!! För äntligen är dagen som jag längtat efter snart här!!! Imorn är sista dagen i första ring, helt sjukt vad tiden har gått snabbt, tycker det var ganska nyss som jag började, men känns därmot en evighet sedan jag sluta 9:an och det är bara 1 år sedan imorn...=O
Men någonting som är bra i år är att jag slipper har kryckor på årets avslutning, hade ju det förra året för då hade jag gjort illa knät, men i år är jag tvåbent igen xD =D
Idag har jag bara varit hemma och inte har jag gjort mycket, typ ingenting i princip känns det som =P Men imorn blir det börja klockan 9.00 och vara med klassen då 1 timme innan vi ska dra oss till aulan för nått, vet inte riktigt vad vi ska göra där, men lär ju vara nån sång och lite sånt, sång blir det iaf en gång vet jag iaf!! =)
Just ja nu har mamma bokat resan till Kroatien den 24 Juni, gu vad jag längtar, mindre än 2 veckor kvar!! Det är ju 2 och ett halvt år sedan vi var utomlands sist och då bar resan till Thailand och hoppas att denna resa blir lika rolig,tokig och varm! =)

Onödigt vetande är detta, men vill skriva det ändå för är glad för det, på ca 3 veckor har jag ökat för att hålla min egen kroppsvikt med 7 sek!! =D Märks faktiskt att jag blivit starkare i armarna och det är ju bara bra! =)

Nej nu ska jag inte skriva mer, utan försöka hitta på nått så att jag blir trött, för annars kommer jag aldrig kunna sova ikväll!!!
Får se om jag skriver nått imorn, kanske lite men ska ha fest för min bror som fyllt 25 så får se om jag hinner på dagen kanske =)

Ha det great

TheStarA


Hahah Sixten du är så snygg! ^^


Så ser jag ut, mina ögon ser lite crazy ut men sånt får man leva  med =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohoo! Naaajjs ;)



Nu har vi sommarlov babe ;) haha! :D

2009-06-13 @ 12:53:35
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback