Resan till Kroatien

Hej var ett tag sedan jag skrev men nu kommer desto mer kan jag lova!! ;)
Kommer även bilder men tror jag tar de i ett annat inlägg, får se hur jag gör =)

Ja vad ska jag börja med...resan var helt sjukt grym alla som tvekar på att åka dit gör inte det, åk imorn om ni kan!! Jag och mamma var på en ö som heter Hvar som ligger ca 1 timmes tid med färja från Splits hamn. Sjukt fint var det där eller ja överallt, men vattnet slår ingenting helt sagolikt fint vatten, ni kommer se det på bilderna sedan.

Ja ni undrar säkert vad vi gjort men kom och tänka på bättre att jag lägger in kort och skriver lite under dem istället, annars kommer det bli så lång text =P

Men kan skriva lite kort vad vi har gjort där, vi har:
Badat, solat, cyklat i berg, åkt båt,färja,flyg,buss, ätit ute på restaurang, kollat runt lite och mycket mer så njut av bilderna som kommer!! =D


Tågresan från Sundsvall-Stockholm.


Första bilden i Kroatien, utsikten från våran balkong.


Mycket båtar! Staden Hvar i bakgrunden.


Som sagt vattnet är underbart!!


Nån frukt på träd:P


Små vågor..:P


Sjöborrar, en sån där lyckades mamma sticka sig på...:P hahah lite små kul nu i efterhand^^


Liten ödla vid skuggan till höger;)


Trött tjej..sitter och dricker cola på ett café som vi blev stammis på! =)


Vindruvor ovanför oss när vi satt och åt på en restaurang! =P


Hahaha bjuder på denna "fina" bild... hahah tummen upp för allt just då ;)


Fattar inte hur man kan somna så snabbt som mamma gör:P


Ute och cyklar upp till ett berg, var först 1.5 km uppför och sedan 2.5 nerför dit och tvärtom tillbaka..:P
Är lite less på bilden :P haha


Vi blev båda glada när vi fick slänga oss ner i det svalkande vattnet

Lägger ut mer bilder i ett annat inlägg;)


TheStarA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback