7 Januari

Godmorgon! =D
Tänkte att jag skulle skriva lite nu, för vet inte om jag kommer skriva ikväll;)
Idag så ska jag nu snart ut och köra lite skoter och sånt, vädret för tillfället är snöigt ocg -15 grader:P
Men det är roligt att köra ändå=)
Senare ikväll ska jag åka till Gärde för har match mot Luleå, och gu vad vi måste och ska vinna över de! Jag är grymt laddad och vill bara att matchen ska starta!!! =D

Nej nu ska jag göra mig iordning för skoterkörning;)
Ha det bäst, kramen bananen // En skoteråkare xD


 Jag kommer se ut så om några minuter xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser jättehärligt ut tycker en som varit med på en äventyrlig tripp för några år sedan! Gissa vem!Kramen med ramen!

2009-02-07 @ 23:36:20
Postat av: Amanda

Nej ingen aning vem det är;)

vem är du?:)

2009-02-10 @ 13:03:42
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback