6 Januari

Hejsan idag har jag inte gjort mycket.. typ åkt lite skoter nu på kvällen för var så tråkigt att sitta inne hela tiden..=P
Hade ju match igår och förlorade med 2-4...suck, kan ju säga att jag inte hade min bästa dag precis, men får ta revanch imorn när vi möter Luleå i div 1!!! Måste vinna då!! =D
Orkar inte skriva så mycket mer, har ont ovanför bröstet fortfarande efter tacklingarna i söndags=( Men överlever!!
Ikväll ska jag bara slappa, men kanske räkna lite matte om jag orkar:p

Höres people! / TheStarA, number 12<3

Just ja, kommer troligtvis knäppa kort imorn på matchen så håll utkik;)


Vill åka snowboard igen!!! =D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var grymt kul att åka snowboard efter skotern! ..även fast det inte gick så snabbt för min del och så långt. Men jag kom i alla fall framåt! =)

2009-02-06 @ 22:12:30
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback