25 och 26 Februari

25 Februari!   Hejsan alla glada =) (skriver detta i efterskott)

Idag så tog jag ledigt från skolan eftersom jag kom hem så sent, så jag gjorde inte mycket denna dag förutom att sova typ hela dagen och på kvällen så åkte jag till Gärde för vi hade "uppvisning" för publiken medans Sundsvalls a-lag hade match:) Men blev inget av uppvisningen för vi var bara 5 st från laget! :( :( Men vi fick ju iallafall se matchen och det var roligt fast Sundsvall förlorade mot Mora....
Sen hände det inte så mycket åkte typ bara hem och la mig nästan...


26 Februari
Idag så var jag på skolan och det var en ganska nice dag men slutade inte förns 16.30 , hade matte, svenska och kemilabb! ^^ hahahah
Aja hände inte så mycket på skolan men efter skolan så åkte jag direkt till Gärde för vi hade match mot sundsvalls 95or..
vi var bara 9st +målvakt från laget så det var 5st  96 pojkar med oss och spelade, haha de var duktiga faktiskt men vi förlorade med 2-6 =( Hatar Sundsvalls 95or för de är helt störda i huvet de ända de vill mot oss är att tackla sönder oss :S
Aja efter matchen så åkte jag hem iaf och kollade lite av reprisen på Timrås match mot Brynäs, men de förlorade ju också=( Efter två perioder gick jag och la mig...
Har inte mycket mer att skriva!! ;)


 BRIST PÅ BILDER SOM HANDLAR OM INLÄGGEN!

// TheStarA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback