17 Februari

Hejsan alla glada, vill bara hälsa att denna dag är sämst iallafall den här veckan.

Började dagen klockan 08.30 med matte och det är väl ok, men sen så hade vi biologi och kan kanske inte klaga där heller för fick disekera(ingen aning hur det stavas) musslor och bläckfiskar men det var klibbigt ;) hahah
Men sen 11.20 har jag haft hål och det är piss, har bild sedan 13.50 och det känns som en evighet, men förhoppningsvis har det löst sig så att jag kan gå klockan 15.00 för att kunna åka och träna, om inte så blir jag sur!!
Den tid som har gått av det här hålet har jag iaf skrivit klart min svenska uppgift, skulle typ skriva en fortsättning på en novell och det var ganska kul ändå.
Men nu har jag inge att göra men funderar på att jobba lite matte.

Efter skolan ska jag iaf minst ha en träning men förhoppningsvis två, kommer nog inte skriva mer idag, så ha det bra allihopa!
// TheStarA #12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback