4 December

Hej ni få som fortfarande går in och kollar på min blogg! :O ;)
Var ett tag sedan jag skrev här....har inte orkat... vet inte varför, men nu skriver jag ju iaf och det är ju bra det, eller? :)

Idag har jag kollat på idol också, som alla vet var det ju Calle och Erik som gick vidare! Det hoppades jag faktiskt på, vet inte varför men var ett svårt val för alla är ju grymma, men jag tror iaf att Erik vinner hela skiten!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...hmm ja just ja snart är det ju jullov och gud vad jag längtar!!!!!!! Känns iaf lite som jul nu när det har kommit lite snö och är lite kallare ute =D Älskar vintern och kommer alltid göra det!!!! =D

Nej nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog gå och lägga mig snart för har match imorn och på söndag och vi måste vinna båda och hoppas jag gör någon poäng också, för är lite trögt på den fronten!!!! =D

Ha det bäst

TheStarA


Vill vara brun igen!!!!!! :O :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah aa de e sant!



Nee guu va sött! :D Hahahahaha!

2009-12-09 @ 22:24:15
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback