6 April

Hejsan, kan inte fatta att det redan är den 6 April, fattar inte vart början av år -09 har tagit vägen. Tycker nyss att det var Julafton och nyår och allt det där. Men bara att ta livet som det går, dröjer väl inte länge innan man gått ur gymnasium, helt sjukt! =P

Idag har det varit en jobbig dag som sagt, för hade ju nationella prov i engelska, muntligt. Det gick asbra tror jag iaf =D
Sen efter skolan har jag tagit det lugnt ett tag och sedan så började jag skriva klart novellen till svenskan. Så nu är jag klar med den och det är jätte skönt att den är gjord!!! =D
Hur har ni haft det idag då? =)

Men nu orkar jag inte skriva med för har suttit med novellen i drygt 1 timme=P
Ha det bäst // TheStarA



Brist på bilder! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback