30 April

Hejsan, har inte så mycket att berätta om men kan väl iaf skriva nått! =P

Idag har jag haft skola och det var jobbigt eftersom det var väldigt många som var ledig idag, men inte jag nej nej! Aja på skolan hände inte så mycket faktiskt och gick ändå ganska bra och snabbt när man en gång var där, hade matte,svenska och kemilabb. På labben fick vi bygga massa molekyler, hahaah vet låter inte direkt lysande men var ganska roligt och man lärde sig lite iaf! =P =)
Efter skolan så var jag med mamma på stan i ca 40 min innan vi åkte hem med bussen, mamma köpte en glass till sig och en Coca-Cola till mig och sen satt vi oss på en bänk och njöt av dessa, sedan var det dags att åka hem.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, är väldigt trött så orkade inte gå och kolla på brasan heller, hahah så rolig är jag! =P
Aja nu ska jag hitta på nått annat , ha det bra! =)

Hahaha och du som skriver som anonym, vem är du mån tro? ;)

Njut av en härlig sommarbild från sommaren -08! =D
//TheStarA


Sommarkväll -08 Solnedgången! <3


Sommar -08  Slår handen mot vattnet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback