26 April

Tjaaa, kom precis på att nu är det bara 6 dagar kvar (om man räknar med idag) tills jag fyller 17 år!!! =D Jippi för det säger jag bara, det som är ännu bättre att jag fyller år snart är att då är sommaren väldigt nära! =)

Den här veckan har gått sjukt snabbt tycker jag, idag har jag inte gjort så mycket än, är fint väder ute men det blåser så är inte så jätte varmt, men det duger!
Så nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och plugga till ett biologi prov som man har på tisdag då....!!
Vad ska ni göra idag? =)

Ha det bäst// TheStarA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar! :D

2009-04-27 @ 07:57:33
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha ja som fan! Jag berättade för markus nyss hur jag såg ut när jag valknade i natt och lite bättre detaljerat och gu vad han skratta! hahaha xD det hade du nog också gjort om du hade sett mig :P tänk dig mig trött (som i somras) och sedan är det något som piper och inte slutar! hahaha så jobbigt! :P

Fan vad skönt! då hade jag typ prov.. tror jag? haha! Tvätt provet gick ganska bra tror jag! :D Hoppas det iaf :D Hoppas ditt prov går kalas puffar imorgon!

Oj vad mycketjag skriver.. lyssna på morträsk så skriver man massor ;) hahaha!

Kramen bananen :D

2009-04-27 @ 17:01:08
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahah nejdå! :D Någon lyx måste vi ju få ha här i Stockholm ;) hahaha! Den kommentaren hörde vi många gånger i somras ;) haha!

Absolut! Lyssnar man på mora träsk får man ser massor! :D Lyssna på "jag ritar med stortån" hahahah! Love it ;)

Det tror jag att det gör! Hur gick det idag då? :D

Puss på skinkan ;) haha

2009-04-28 @ 15:55:45
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback