25 April, vilken start på dagen, kunde ha blivit min värsta dag i mitt liv!

Godmorgon eller vad man ska säga, själv har jag varit uppe i typ 4.5 timme nu, berättar mer om det senare i inlägget.

Igår efter samhälle så åt jag lunch på skolan och åkte sedan ut till Gärde, för var ju vårmässa där och då skulle jag jobba. Var där från 12.30 till 17.00 så det var ganska drygt, men men vad gör man inte för pengar? =P haha närå, det är ju ändå ganska roligt eftersom man jobbar med några i laget! =) 
Sen efter vi hade jobbat klart så hade vi som sagt träning, kunde inte vara med på alla hoppövningar bara 1 helt och gjorde lite halvt av en annan övning, men armar och mage kunde jag köra till 100%, så det var ju bra iaf =)
När jag kom hem satt jag och kolla på Talang och lite av så ska det låta, men shit alltså vad det var en liten tjej som var duktig att sjunga på Talang =O Fattar inte hur man lyckas!!! Sen efter det, blev det inte så mycket mer utan bara kolla på lite film och sen datorn, sen vart det sova!

Som sagt så sa jag tidigare i inlägget att jag har varit vaken ett tag.. om jag ska ta det i korta drag, så kom min brorsa och väckte mig och sa att Birk är lös och att de är några som tror att de har kört över honom! Jag visste inte vad jag skulle säga så jag vart lite chock men skyndade mig på med kläderna, men nånting sa mig att NEJ Birk är inte död.
Som tur va hade jag rätt, för när vi hade gått en bit fick vi se han springa emot oss!  Går inte att beskriva den känslan som vi fick i kroppen när han kom springade emot oss, tänk er själva att man är helt inställd på att man aldrig mer kommer få se sin hund som man haft i snart 7 år springa emot en istället, helt oslagbart!! 
Satt med han och våra andra hundar i nästan 1 timme i hundgården, för var så lycklig men samtidigt chockad.
 

Just nu sitter jag iaf ute och skriver samtidigt som jag solar och lyssnar på musik, kan det bli bättre??
Jag som trodde att det skulle bli min sämsta dag i mitt liv... men så blev det inte och är så otroligt glad för det!!!! =D

Nu ska jag fortsätta njuta av solen, ha det bra kramen // TheStarA

En sak har jag redan lärt mig idag och det är ta vara påa alla era vänner, spelar ingen roll om det är en hund eller människa för imorgon kan han/hon vara borta!

Såklart så blir det några bilder på min älskade vän som fortfarande är med oss! <3


Min älskade Birk<3


Kärlek till dig säger jag bara<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävlar vad läskigt!! Gu förstår att du blev glad när du såg han kom springande emot dig!



Birk är så söt! :D<3

2009-04-26 @ 11:36:04
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Lindahl

Uscha skulle inte vilja vara med om det:(

2009-04-28 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback