17 April

Hejsan hann inte att skriva förut idag, eller rättare sagt så hade jag inget att skriva om =P haha

Men nu har jag lite att skriva om iaf, som sagt idag har jag inte gjort mycket på dagen eller va ner en snabbis till Stan på dagen, hahah och ni som har bråttom ska inte börja prata med någon som står vid sånna här ställen som frågar -Ringer ni med telia? hahah aja det gjorde iaf jag och pappa, men så här i efterhand var det bra att jag gjorde det för killen som vi snacka med skulle fixa så jag får Halebop vänner och det är nice!
Man laddar med 59 kr varje månad och då får man 3000 fria sms, ringer gratis inom halebop och 0.59 öre till alla andra, så jag är nöjd iaf, men det skulle börja gälla inom 2 veckor eller nått sånt! ;)

När jag kom hem så fixade pappa lite mat åt oss, nöjd för det! Sedan när jag ätit klart satt jag mig vid datorn en stund och sen när klockan slog 16.15 var det dags att åka till Gärde för hade träning ikväll också =)
Väl framme på Gärde fick jag vänta ett tag innan någon kom, men efter ett tag var alla samlade och ombytta för löpning i 45 min trodde jag iaf, men icke det var hela 50 min idag..trodde jag skulle dö när vår tränare sa det men men jag klara det iaf med viss möda för fick skavsår på innerlåren efter typ 30 min, men fortsatte att springa efter att jag kollat att det var lugnt men i väldigt lugn takt!
När 50 min hade gått hade vi 4 olika övningar för överkroppen, eller ja 3 för armarna och 1 för mage! Hatar magövningen men bara att härda!! =P

Nu när jag varit hemma ett tag har jag inte gjort så mycket, kollat på tv, tittat på så ska det låta, berg flyttar in och lite av singing bee, men nu sitter jag här och tänkte göra det en stund innan det är dags för sängen... för imorn har vi massa olika tester klockan 10 i morgon bitte, känner mig taggad för alla utom löpningen i 10 min med tanke på skavsåren, så får se hur jag gör med den biten ;)

Shit va mycket jag skrev idag, länge sen jag skrev så mycket! ;) hahhaha "STOLT"

Men ha det bäst // TheStarA
Hoppas eran dag varit lika bra som min! ;)
Dela gärna med er vad ni tillbringat dagen med =)


Som sagt står denna bild för träning, så den kommer nog vara inlagd
lite då och då =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Amanda du kan ta dig i häcken! haha ;)

2009-04-17 @ 22:54:48
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sa till om vad? :S Hahahah! nej du skulle ha skrattat när ingela fick en boll i huvuet och frida ellr ingela ba: Headshoot! jhahahahahaha guu va kul det var!

2009-04-17 @ 22:58:12
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack för din röst :)

2009-04-18 @ 20:21:39
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; tack för din röst :)

2009-04-18 @ 20:21:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback