16 April

Hejsan svejsan!

Idag har jag inte gjort mycket, vakna typ vid 11 sen har det inte blivit mycket gjort, fattar inte vart dagarna tar vägen =O Redan torsdag =O Igår var det 14 veckor sedan jag sluta äta godis och sånt! =D JIPPI !!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ikväll ska jag iaf pallra mig ner till stan för att träna styrke och löpning med laget ! Så det blir roligt iaf att träffa alla från laget igen! =D Är några veckor sedan men känns en evighet eftersom man träffar varandra i princip varje dag på vintern xD

Men nu ska jag inte skriva mer, SHIT nu när jag kollar ut så snöar det =O Hoppas det inte kommer mycket för vill ha sommar nu och varmt!!!! =D

Har inga bilder nu föresten =/

Ha det bäst //TheStarA

Kommentarer
Postat av: B E L L A ♥

Snygg;D

2009-04-16 @ 18:49:05
URL: http://bellaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback