13 April

Ja kan ni tänka er att det redan är 13 april =O Helt sjukt vad tiden går, snart fyller jag ju år också! =D

Idag har jag inte gjort mycket, typ bara legat och solat,åkt lite inlines för skoj sen har man inte gjort så mycket mer.
Ikväll så ska jag troligtvis åka på en camping i närheten och äta och sedan åka och hälsa på våra får som har varit hos en bekant över vintern! =D Har inte träffat dem sen oktober typ =O Hoppas de känner igen oss! =)
Men just precis nu, har jag ingen aning om vad jag ska göra men nått blir de väl!

Kanske skriver mer ikväll, får se om det hänt nått skoj! =D
Hejdå //TheStarA


Mina inlines ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha nä men såå trevligt ;) hahah

2009-04-13 @ 18:52:26
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback