10 Apirl

Tjabba tjena halo! =)

Haha måste bara berätta hur jag vaknade imorse! Jag har typ 4 tavlor som hänger på väggen bakom sängen (alltså på väggen, mot där jag har mitt huvud) och jag vaknade av att en åkte ner och rakt in i sängen så det smällde till ashårt, hahahaha jag trodde jag blev skjuten eller nått så jag hoppa rakt upp... och mamma kom in och säger: -Vad händer? hahahah gu va jag skratta då xD


Vad gör allt folk på en sån här "långfredag" då? =) Själv har jag inte gjort så mycket, vaknade typ vid 9 men låg kvar i sängen till 10.30 för orkade inte kliva upp=P hahah Efter det har jag typ gått och hämtat Jaro, ätit lite frukost och nu sitter jag här och degar.
Ikväll så vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller jo just ja ska följa med när vi skjussar mamma på dans, fast bara som sällskap för pappa när han måste vänta..för av någon anledning skulle inte han dansa =P hahah och inte jag heller, bara så ni vet!
Är det nått jag tycker är tråkigt så är det att dansa, inte bara för att jag inte kan utan också att det är allmänt tråkigt^^ Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jo kan ju meddela att jag som skulle vara så duktig att vara ute och springa 3-4 gånger har gått i kras för tillfället för har ont i halsen =( Så det är lite jobbigt att man inte kan träna!

Men nu ska jag göra nått annat, vet inte vad men någonting hittar jag säkert på =P
Ha en bra Påsk! =D

//TheStarA


Haha just ja jag måste städa min brorsas rum, eller ja måste och måste men jag får 100kr för det, så det är lätt värt det! =D


Hahah ny bild på mig xD hhahaha man måste bjuda på
sig själv nu när det är påsk! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahahah! jag hade dött av skratt om jag hade varit med och tavlan hade åkt ner. Jag hade nog fått den i huvudet ;)



Fett nice att få 100 spänn för det! :D bra där Amanda! :D

2009-04-10 @ 13:32:44
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Guu va härligt! ;D;D

2009-04-10 @ 16:33:59
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Malin Larsson

hahahaha, härligt sätt att vakna på! (y)



GLAD PÅSK! :D

2009-04-10 @ 16:45:36
URL: http://mmalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sådär kan man också stava April! ;)



Ja men eller hur! visst är det härligt! :D Tog dem idag när vi var på en sån kallad "grav-runda"

2009-04-10 @ 20:10:58
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha älskar dig också ;)

2009-04-11 @ 13:17:34
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback