Helgen som snart är slut

Hej på er! =D
Denna helg har det hänt mycket saker och allt har varit roligt också eller ja nästan iaf ;)
Roligaste som hänt denna månad hände idag när jag och Malin åkte buss på väg hem till henne!!
Haha jag gjorde en riktig Mr Bean grej svårt att förklara och tror inte det verkar så roligt om jag skriver heller så orkar inte förklara =P
Började med att i fredags skulle jag spela match i Ö-vik som jag nämnde i förra inlägget, men aja vi (laget) åkte buss upp dit och väl framme så var det dags för att skaka av oss bussresan och så skulle vi ut och springa, vi skulle ju få spela denna match i Modos hemma arena och det fick vi också! =D
Riktigt roligt faktiskt men vi hade lite problem när vi skulle springa av oss bussresan för vi hittade inte och + att det var så varmt inne så då gick några ut och sprang istället, mycket skönare faktiskt! :)
Hände bara det vanliga på uppvärmningen förutom att så smidig som Jennifer är så sparka hon sig själv på fingret och gjorde illa sig, men tror det gick över efter ett tag...hahahha^^
Men iaf, vi vann matchen med 2-9 och jag gjorde 3 assist!!! =D

Efter matchen så visste några av oss att vi även skulle spela match dagen efter (alltså igår lördag) så då bestämde Malin och Issa att de skulle sova över på Scandic och då fråga de om jag också ville det, och det ville jag så så blev det. =)
När alla var klar blev vi 3 skjussade till Scandic och väl framme där lämnade Issa bara väskan på hotellrummet och sedan gick vi mot centrum och de är ca 3 km kanske,men väl framme så letade vi efter någon stans att äta och till slut så hittade vi ett ställe. =)
När vi ätit gick tillbaka till hotellet och slappade ett tag och Malin somnade medans jag och Issa låg och snacka innan vi också somnade.=)

När vi sedan vaknade var det lördag och vi knallade ner för att äta en riktig hotellfrukost, riktigt gott kan jag lova hämtade mat på 3 tallrikar och jag brukar aldrig annars äta frukost möjligtvis en macka ^^
Vi satt kvar efter att de egentligen hade stängt frukosten...men sen så gick upp till hotellrummet och låg och lata oss i nån timme ;)
Efter det så gick vi ner mot centrum igen och det var asvarmt! När vi var framme så ville Malin kolla runt och då gjorde vi det ett tag även fast det var varmt som attan!
Orkar inte skriva mer nu men sen på dagen hade vi match igen och vi vann med 6-2 =)
Efter matchen så var det hemresan hem och den var rolig och så, även fast Malin avbröt mig 100 gånger xD hahahah aja jag överlever =)
Väl hemma igen så gick jag och la mig på en gång. =)
2 Bra dagar både utanför och på isen! =D =D

Ja och imorse när mamma väckte mig var jag hur seg som helst, och jag har inte gjort mycket idag XD
Har bara segat hela dagen men det är skönt att ha sånna dagar då och då! =D
Men ha det bäst allihopa! =D

// TheStarA


Swedbank Arena-där spelade jag en match i helgen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback