4 Mars

Hejsan, ja nu är det redan 4 mats och jag tycker det är helt sjukt vad tiden går snabbt! =O
Idag har jag sovit typ till 14.00 xD haha men det var skönt och efter det har jag städat lite för får ju besök ikväll av Issa, Malin och Olivia och det lär ju bli lika roligt som vanligt! =D Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket, typ handlat mat och sedan ätit och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka fram 10 minuter till så att jag får åka mot Gärde för har ju träning ikväll, lär ju inte bli så många ikväll men hoppas det blir rolig träning ändå! =D
Nu hinner jag inte skriva mer för ska fixa lite innan jag far, skriver nog inge mer ikväll men troligtvis imorgonkväll efter träningen! =D

JUST JA! Måste bara berätta att idag har jag klarat mig utan godis,chips, ostkrokar och annat snask i 2 månader!!! =D
SLÅ DEN NI! ;)
visst är jag lite duktig iaf? ^^

//TheStarA


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha alltid du din lille skit ;) Klart du gör! Varje ord ska börja på A i ditt fall, klart du ska göra det! Japp jag gör det just nu, dådå? Varför undrade du förresten om jag kommer på påsklovet? :S



Pussen kramen!

2009-03-04 @ 17:55:07
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nej det gör jag inte;)

Du gav ingen kommentar på att jag klarat mig utan godis m.m i 2 månader!! :O

För att jag kanske vill träffa dig??:O

2009-03-05 @ 17:55:15
URL: http://thestara.blogg.se/
Postat av: lindahl

Japp du är så duktig nu när du har klarat dig utan godis och sånt så länge=)

2009-03-17 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback