20 Mars

Hejsan allihopa, har varit mycket i skolan + att jag inte orkat skriva när jag kommit hem efter träningar eller så=P
Har hänt mycket sen sist, bla så följde man ju troget Timrå IK slutspelet i hockeyn. De kom ju inte till semifinal men de gjorde de ändå bra som skakade förra årets svenska mästare. Men tycker ändå det är klantigt att de inte avgjorde på hemmaplan när dem ledde med 3-2 i matcher, men det var ju inte bara deras fel utan även domarens fel!!!
Men de får kämpa på nästa år så hoppas jag att de kommer ännu längre då, för min del så hejar jag nu på Skellefteå först och främst men sedan är det HV71! =) Alltså om inte Timrå går vidare hejar jag jämt på Linköping men dem vart ju utslaget så nu ligger det till så här. =D
Ja och många har ju varit kritisk mot Johan Backlund(målvakt i Timrå) men jag tycker han är bra, men nu igår hörde jag att han inte ska spela i Timrå i nästa sesong, men får bara önska han lycka till ändå!! =)


Johan Backlund när han spelade i Tre Kronor, förra året tror jag att det var.=)

Själv så är min hockeysesong snart slut också är bara drygt en vecka kvar, sedan börjar det jobbiga med sommarträningen. Men som jag ska träna i sommar, 2-3 gånger i veckan med styrke och löpträning...ända tills sesongen börjar i höst igen! =D
Iförrgår hade jag klarat mig i 10 veckor utan godis m.m!!! =D Riktigt nöjd och jag funderar på aldrig börja igen faktiskt, men först och främst ska jag hålla mig till sommarlovet så får vi se då.

Idag har jag bara haft tyska och nu har jag samhälle och sedan slutar jag! =D På tyskan var det en kille från Österrike som var där och prata om deras skolsystem på tyska, vart lite på engelska men mest på tyska. Riktigt roligt faktiskt och jag fattade i stort sett allt han sa och de trodde jag inte att jag skulle göra =P

Om cirka 40 min slutar jag och då ska jag gå och äta här på skolan och sen ska jag jobba lite med en bild, som jag inte har gjort klart på bildlektionen, har inte börjat äns för har varit sjuk när vi haft bild. Men skönt att börja iaf och den ska ju vara klar om en vecka, så bäst att börja.
Sen idag så kommer pappa och hämtar mig för ska spela match ikväll i Ö-vik i Modos hemmahall och den heter SWEDBANK ARENA, så det blir riktigt roligt!! =D Efter det är det bara att åka hem och inte göra så mycket, typ bara sova för har match imorn också xD

Aja nu måste jag sluta skirva, men ha en bra helg om jag inte skríver mer! =D
//TheStarA #12

Kommentarer
Postat av: LINDAHL SÅ KLART

Tack för tårt kommentaren:)

2009-03-20 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback