18 Juni

Hej på er som inte har ont i ryggen! =P haha

Jag har som sakt ont i ryggen för tränade med laget idag för första gången på aslänge, roligt var det och det var styrka i gymmet som stog på schemat! =D Riktigt roligt var det, även fast nån övning på slutet var jobbig!! ;)
Vi tränade ben idag, men jag har mer känning i ryggen, hahah inte bra det men är nöjd med träningen iaf, första gången som jag har lyft vikter så jag är som sagt nöjd över hur mycker jag orakde, även fast jag fick bakvikt en gång,hahah måste sett roligt ut xD

Ja vad har jag mer hunnit gjort idag...? Jo just ja har jobbat hos min bror en liten stund innan jag och pappa var tvungen att åka in till stan för skulle på synkoll, den gick galant och det är ju tur det, kollade synen för ska skicka in det så jag kan ta motorcykelkörkortet!! =D Så blev väldigt glad över att det gick bra. Nå annat har jag inte hunnit med idag, dagarna bara rinner i väg men som tur är så är det lååååångt kvar innan skolan börjar!!! =D
Men skulle ju inte sitta fel med att få lite värme och sol!!!!! Det är efterlängtad, men jag åker till Kroatien med mamma på onsdag så då blir det iaf sol!!! Längtar asmycket!!! =D

Nej nu ska jag kolla på tv eller nått, ha det bra ikväll!! =D
Får se om jag skriver nått imorn, ska till farmor imorgon kväll och vi blir typ 28 st ! =O ASKUL!! =D

TheStarA


Ganska cool bild iaf, bättre än ingen xD



Kommentarer
Postat av: Sandra

gracias sweeti ;) haha

jaa dn e sjukt nice ;) men jag tänkte att det har blivit sommar, så¨då måste det vara lite gladare än svart xD



hahaha joo din camera får spelet när jag ska ta kort :P nee :P

2009-06-19 @ 11:17:17
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback