16 Juni

Tjabba tjena halo!

Vad har jag hunnit gjort idag är frågan som alla ställer sig, ellerhur??  Ja det jag har gjort idag är jobbat, kollat på fotboll, spelat fotboll, suttit här vid datorn och även knäppt lite kort! =)
Har inte så mycket att skriva så tänkte bara lägga ut lite kort som jag knäppt nu ikväll, men det var ju bra att Sverige vann ikväll mot Vitryssland!!! =D

Här kommer några bilder, titta och njut! =)

Have fun

TheStarA


Ganska cool =)


Äkta sommarbild! =)


Denna bild blev grym ^^ eller?? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan va snygga bilder du tar!! :D:D

2009-06-17 @ 23:52:31
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahahaha fuck you ;) jag är bra på att ta kort! Det är din kamera som är ur funktion när jag ska använda den! :P



Nja.. men jag får ont i ryggen av att luta mig framåt när jag puttar

2009-06-18 @ 00:05:29
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback