28 Juli

Ja hörni gu vad tiden rullar iväg, tycker jag nyss hade slutat skolan och nu är det knappt 1 månad kvar på sommarlovet, det ända som är bra med det är att hockeysesongen på is närmar sig! =) Och det är roligt, synd bara att just nu är jag förkyld men hoppas jag är frisk tills på måndag för då drar de hela igång igen, helt sjukt vad tiden går snabbt som sagt för tycker det var nyss vi hade vårt sista ispass och det var i mitten av mars =O hahah men nu är det snart igång igen!! =D

Idag har jag inte gjort så mycket men nu ikväll kollade jag när min bror och mamma körde vattenskoter!! ;) Riktigt nice! =)

Men ha det bra för det ska jag ha!! =)
Hörs nästa gång jag har lust! =)

TheStarA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback