Skapat blogg,de trodde ni inte om mig! ;)

Detta kunde man inte ha trott om lilla mig.
I några dagar har jag haft besök av en liten hamster från Stockholm och det har varit väldigt roligt! :D
(Hamstern heter Sandra)
Just nu fryser vi båda om fötterna för har varit och åkt skoter och snowboard i -17 graders kyla, slå den ni!


Bilder från veckans aktiviteter ser ni nedan:

                                           Jag bygger hopp...

                                       ...och Sandra är försökshamster...
                                     ...hon lyckades ta sig över faran! ;)

   Jag gör några skyssta moves, nu när  jag vet att det är säkert ;)
 
                                               Snowboard på sjön....

                                   ....ojdå nära att ramla!

Ha det bäst alla glada, så ses vi kanske imorn!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska ha för försökshamster! haha ;)

2009-01-07 @ 17:36:37
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback