25 Januari, matcher hela dagen!

Inte mycket kommentarer från er, funderar på att sluta skriva för ändå inga som kommenterar:(

Dagen började med att pappa väckte mig 05.55, men tog mig inte upp förns 06.10 och något död jag var då...alla som känner mig vet att jag inte är någon morgon människa direkt;)
Aja jag klädde bara på mig och sen bar det iväg mot Härnösand som var dagens mål, men innan så skulle vi hämta upp Jennifer och Pernilla och det gick ju bra...inte:P hahah Jennifer glömde nämna en "liten" detalj och det var att hon var hos sin mamma, haha typiskt dig men gick ju bra tillslut ändå;)
Fast shit va mycket snö det är inne i Sundsvall, speciellt imorse när det var oskottat! Aja vi tog oss upp för backen där Jennifer bodde och då var första stoppet avklarat.. så efter det bar det iväg igen.;) 
 40 min senare anlände vi till Högslätten(ishallen i Härnösand)  och vi gick in i omklädningsrummet och då var det typ 20 min kvar innan träningen, inte så mycket att berätta förutom att det gick väl bra men man kände sig ganska seg i benen...aja efter träningen var det dags för frukost..jag åt en tallrik med fil och flingor + en macka.
Efter frukosten var det 20 min kvar innan tränaren skulle snacka med oss och då jonglerade några med fotbollen tills det var dags för snack, ja som vanligt fick jag fotbollen i ansiktet men den här gången på kinden;)
Inte så mycket mer att skriva nu förutom att vi hade roligt som vanligt och vi fick typ välja vilka vi ville spela med som backar och såklart blir det ju Malin då =)

Ett tag senare var det dags för springning ute och tror fan vi sprang drygt 1 km, fyfan höll på att svettas ihjäl när vi kom in igen. När vi kom in var det ungefär 20 min kvar tills första matchen började och motståndet var Modoflick, jag blev lindad av pappa på armen där jag fick skottet i går( tror jag det var) för att det skulle bli lite bättre iaf, men om jag ska vara ärlig hjälpte det inte mycket, nu när jag kollar där jag blev träffad ser jag att det börjat bli blått, gult och massa olika färger (Y)
Aja vi vann matchen med 9-2, en enkel match om jag får säga det själv och jag gjorde 2 assist inte varje dag, något glad jag var då och är nu!!! Våran femma funkade riktigt bra, vi gjorde 7 poäng tillsammans =D
Alla var nöjda och glada efter matchen och vi duschade lite snabbt innan det var dags för lunch och på menyn stog lasagn, inte jätte god men den funkade. När vi ätit jonglerade jag, Malin, Olivia med bollen en stund innan många andra kom och var med:)
Några timmar senare var det dags för match igen och vi vann den med 2-0, spelade inte så bra men det funkade väl iaf :)
Har inte så mycket att säga om den förutom att jag är riktigt nöjd med hur min femma spelade och hela laget iochförsig, men men:P
Nedan ska ni få se en bild som pappa knäppt när jag gjorde en riktigt klockren brytning, som jag var tvungen att slänga mig för att lyckas med, så nu mera kan ni kalla mig för "SLÄNGARN" :)

 Jag som slänger mig på bilden, inte svårt att se mig för  bara jag som ligger ner xD
  Just ja ett extra stort + till Maria i mål som höll nollan i 2 matcher!!! :D

Som sagt detta var andra matchen, men vi hade ju faktiskt en match kvar och den var mot Modo och den vann vi med 1-0, orkar inte skriva så mycket om den, kan skriva lite kort:
Första perioden spelade vi ganska piss och Maria fick göra någon riktigt svettig räddning.
Andra perioden var klart bättre och vi fick in ett mål och det kändes skönt.
Min kommentar från matchen: Malin du ska inte tackla medspelare! ;) hahaha
Fast jag kanske förtjänade den?:P hihi
Efter matchen var typ alla död eller iaf jag, men vi duschade och så sen bar det av hemmåt och Jennifer, Issa och Malin åkte med mig, vi var trötta såklart så var ganska tyst ett tag, men skönt ändå:)
Vi åkte även med grejorna till Gärde för har träning imorn, Jippi eller inte känner jag just nu! Men träna bör man annars dör man;)
Sedan skjussade vi hem alla och pappa var ju nära att glömma svänga in som vanligt hos Issa eller Malin och idag var det Issas tur:P Aja hem kom alla iaf och trött är jag så ni får ursäkta om jag skrivit konstiga meningar någonstans! ;)

Nu sitter jag här och skriver och är hur trött som helst, men vill inte att imorgon ska komma för har ju redovisningen då på projektet...suck! Aja får försöka tänka på hur skönt det är när vi gjort den!! :D
Nedan kommer några bilder från idag:)
Godnatt SE YOU!;)


 KRIG OM PUCKEN!;)


 Jag och Malin står redo för kamp!


 Tackar varandra efter match:)


 Alla fokuserar på spelet.

Ha det bra//TheStarA även kallas Slängarn=) hahah

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jävlar vad mycket du har skivit! Du tycker att jag skriver mycket!

2009-01-25 @ 22:25:09
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer Berggren

Eyyy slängarn! ;D:D Vi ses på träningen idag då (Y)

2009-01-26 @ 14:01:57
URL: http://jnfrb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är jätteduktig att skriva vännen.......

Det är roligt att läsa bl.a om dina bravader på isen......

Kram Mamma

2009-01-26 @ 17:19:23
Postat av: Mamma

Du är jätteduktig att skriva vännen.......

Det är roligt att läsa bl.a om dina bravader på isen......

Kram Mamma

2009-01-26 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback