SkOtErÅkNiNg

Hejsan allihopa efter att jag skrev mitt förra inlägg har jag nästan bara varit ute och kört skoter, måste bara säga att det är sjukt roligt att köra skoter!! =D
Vad ska alla göra ikväll, dela med era idéer! =D hahah
Jag har inte så mycket att skriva faktiskt, men när jag var ute och åkte så körde jag snabbt som vanligt om jag kör på någon sjö, så mamma sa att jag körde som en biltjuv^^ oopps xD Hahah men roligt var det iaf att vara ute och åka lite =)
Vet inte vad jag ska göra nu, men kanske räkna något tal i matteboken...intressant va?? aa vet^^ hahhaha

Men ha det bra ikväll=D
//TheStarA



Några veckor gammal bild (inte denna skoter jag körde idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback