20 Februari

Hejsan alla glada och tack för kommentaren Olivia =D

Har haft mycket plugg denna vecka så har inte blivit mycket skrivet på några dagar..=/
Men skriver ju nu iaf!! :D
Har inte hänt så mycket denna vecka förutom plugg och träning, träningarna den här veckan har gått grymt bra och gjorde ett asnice mål på en träning också, men svårt att förklara hur det gick till så orkar inte^^ hahah
Idag har jag varit hemma från skolan, så har inte blivit mycket gjort...Men imorn ska jag ut och åka skoter och sen vet jag inte. Och på söndag ska jag till Umeå och spela 3 matcher i div 2 och det ska bli roligt!! =D
Ska kolla på Lets Dance nu, så vi hörs imorn =)

Är det bara jag som tycker att veckorna går hur snabbt som helst? :O:O Snart är det sportlov och sen är det inte långt kvar av hockeysesongen,snyft!!! :/:( men det kommer flera, men känns alltid lika tungt ändå:(
Men snart har man ju gått ett år i gymnasium också, helt sjukt!!!

//TheStarA


Photoshoppad bild av mig, inte så bra men nöjd ändå! :D

Kommentarer
Postat av: olivia

hej :D haha inte för å vara dumm men vad ska den där bilden föreställa ? ;) (ja kallar det amandas konstiga konst .. ) ;P haha hare bra så ses vi till veckan :)

2009-02-20 @ 20:48:38
Postat av: lindahl

Men jag tycker den bilden blev skit läcker ju=) Very good!!!

2009-02-21 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback