14,15 och 16 Februari

Tjena halo! ;) Börja kommentera annars struntar jag i den här bloggen!!!!!

14 Februari

Ja idag hade man 2 matcher med medelpads laget, ja vi vann båda matcherna, inte så mycket att säga om de faktiskt:P
Vi mötte Jämtland/Härjedalen 2 gånger och om jag ska vara ärlig, så var de sämst!!!
Vi vann med 6-1 och 4-1, gjorde inga poäng på dessa matcher men man överlever ändå bara vi vinner! =D
Efter matcherna så var klockan ca 19.10 och jag skulle faktiskt åka hem till Olivia och sova, riktigt roligt!
När vi kom hem till henne, kolla jag runt lite i huset, riktigt fint hus!
Sedan var det dags för melodifestivalen och alla artister var typ sämst!! :O Men sedan kolla vi på filmen The perfect man, tror jag den heter, den var bra iaf! :) Efter det gick vi och la oss i sängen, eller iaf jag och vi spelade Guitar Hero. Har inte spelat många gånger före så jag körde på easy först, men sedan tog jag faktiskt steget till Medium och det funkade väl iaf, så nu försöker jag köra på de hela tiden =) Jag är iaf nöjd^^ Efter ett tags spelande så blev mina ögonlock väldigt tunga så då slutade vi spela, pratade en stund och sedan somnade vi^^
Ja just ja, så smart som man är så glömde jag kameran så har inga bilder, från denna dag=(

15 Februari

Ja denna dag vaknade man till första gången av att man fick en kal nos på näsan, japp tror det eller ej så stog en vovve där brevid sängen, ingen idé jag skriver namn för jag blandade ihop alla tre, sorry för det! :P hahah
Ja sen så när jag vaknade riktigt så kollade vi på tecknade sjöjungfrun, haha den var faktiskt bra, länge sen jag kollade på tecknat så det var roligt. Helt sjukt egentligen att man fyller 17 år om några månader!! :O
Kan inte fatta det, kommer ihåg när min äldsta bror var i samma ålder som jag är i nu och då var jag ca 4år, så då tyckte jag att han var jätte gammal...
Åter till dagen, efter filmen så var det dags för att äta frukost och det blev mackor, fil och flingor + multivitamindryck! ^^ Bra gjort där Olivia! :)
Efter det gick vi ut och åkte skoter, det var roligt men sedan märkte Olivia att det var lite bensin kvar så då vände vi och åkte hem igen, hon sa att vi kunde åka ut mer sedan när hennes föreldrar kom hem med bensin.
Så vi gick in igen och spelade Guitar Hero och lite sånt, sedan åt vi varmkorv och sen var det dags igen för skoter, hahahahahahah men är snäll mot Olivia så berättar inte vad som hände xD
Men en ledtråd är iaf att vi kunde inte köra någon skoter för den var lite sne^^ hahahhaaha
Så vi knata in igen och tryckte igång filmen "Arn" , hann inte se så mycket men den verkade väldigt bra!! =D
Efter detta så ville Olivias syrra åka skridskor så då åkte vi till Njurundas uterink och de åkte lite, samtidigt nästan som vi kom fram dit så kom pappa för att hämta mig.
Vi stannade lite men sedan var det dags för hemfärd! =/
Var rikitigt roliga dagar Olivia och hoppas att du läst detta! =D
Tack så mycket :)

Väl hemma så gjorde jag inte mycket, tittade på Beck-Gamen och sen gick jag och la mig.

16 Februari

Måndag igen suck tänkte väl alla när man vaknade imorse..eller iaf jag.^^
Har inte hänt så mycket idag som är att skriva om, hade samhälle på första lektionen och då var det en politiker som var där och pratade och det var faktiskt intressant. Sen var det lunch, inte den bästa kan jag säga... sen var det kvar matte och kemi kvar på schemat. Båda lektionerna gick faktiskt ganska snabbt så då tänkte man YES nu slutar vi, men nej då hade vi klassråd så att alla dog nästan innan vi fick sluta.
Men iaf sedan så var det ´bara att vänta på bussen i ca 20 min. Och det var inte varmt kan jag säga, så somnade som vanligt på bussen hem.

När jag varit hemma har jag varit hemma och ätit och sedan pluggat matte och nu sitter jag här och skriver, men nu orkar jag inte skriva mer, så vi kanske hörs imorn men troligen inte. ;)
Hoppas ni orkat läsa detta =)
Kommentera nu är ni snälla, annars behöver ni inte läsa!

// TheStarA #12


 Lite bilder just nu=/

Kommentarer
Postat av: olivia

haha vad kul att du hade roligt :) hade as kul ja med :) haha tack för att du inte gick in på detaljer om vad som hände med skotern.. xD

2009-02-18 @ 20:48:56
Postat av: Amanda

HAHAH såklart jag hade kul! :D

Ja lite snäll måste jag ju vara xD

2009-02-20 @ 20:18:48
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback