Söndag...

Hej, jag har kommit fram till att det ända som är bra med att det är söndag idag, är att då kommer man närmare påsk- och sommarlovet! =D Men jag hade gärna haft en bättra dag imorn för har muntligt i engelska nationella...det gillas inte på min front, vet inte vad man ska prata om men har en känsla att det kommer bli tråkigt! Hoppas att det kommer gå bra iaf, ska göra mitt bästa gick ju bra i 9:an så får hoppas på samma nu^^ haha xD

Men efter imorn är det bara 2 dagar kvar innan det är påsklov, men vissa har det ju redan och jag tycker det är stört att inte alla skolor i landet har lov samtidigt, för man kan ju ha kompisar i söder om man bor i norr eller tvärtom och då kan man bara typ träffas på sommarlovet=O och det är dåligt!  Men är väl så här bara för att det inte ska bli kaos i fjällen...men men=P
Eller vad tror och tycker ni?

Nog pratat om detta, nu ska jag bara skriva lite kort om vad jag hunnit gjort idag.
Klev upp vid 12 tiden, för tog sovmorgon idag för igår vakna jag själv av någon anledning klockan 8, men sov vidare till 9 igår innan jag klev upp.
Men men åter till denna dag, när jag klivit upp gjorde jag inte så mycket men efter ett tag så tog jag mig i kragen och sprang 3km, faktiskt ganska skönt och det behövs verkligen! xD =D
Efter det har jag inte gjort så mycket, typ badat och nu sitter jag här och nördar men måste snart gå och plugga lite matte....suck!! Aja ha det bra! =D

Kramen bananen!


Tänk om man skulle vara där och springa!! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha skojigt! :D

2009-04-05 @ 20:13:30
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback