Kvällen =)

Tjo har börjat tycka det är roligt att blogga igen, så nu måste jag ta igen lite av det jag missat xD

Ikväll så var jag, mamma och pappa bort till Caroline för att fria henne, det var roligt att hon gillade presenten (hon fick senaste Escada sommardoft parfymen) =) Sen var det väldigt gott fika och kan säga att samtalsämnerna varierade väldigt mycket xD hahahah ingen kommentar på vissa^^

Men nu är jag iaf hemma, och har nyss varit och gett mina hundar, eller ja mina och mina är det väl inte men men =P
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, sitta här en liten stund och sen blir det nog till att gå upp och lägga sig =)
Har inte något mer vettigt att skriva så vi hörs! =)
Tjadå!

//TheStarA

Kan ju bjuda på några bilder på "mina" hundar =)


Pricken <3


Birk <3


Jaro <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahhah ojdå fin stavning och man har ibland :P

Ska stå "fira" och "gett mina hundar MAT" glömde ordet mat, men sånt får man leva med=P xD

2009-04-09 @ 23:00:44
URL: http://thestara.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha japp!

haha jaa gör det! det vore mycket trevligt! :D

Aaa det är as nice :D

2009-04-09 @ 23:03:33
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: caroline

haha ja våra samtalsämnen ägde ju xD

2009-04-10 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback