21 April

TJOOO, har inte skrivit på några dagar, vet egentligen inte varför jag inte gjort det =P
Har inte hänt så mycket under dessa dagar, hade ju som test i lördags, kunde inte springa nått men det andra gick ju iaf som jag trodde =)

Igår kväll var jag på ljusparty hos min faster, var faktiskt roligt fast kändes som man var lite halvt hög när man åkte hem, med tanke på alla doftljus. hahah
På vägen hem hade vi en tävling, vem som kom hem snabbast, var roligt, svårt att förklara här om man inte var med. Men roligt var det! =D hihi

Idag har jag även varit i skolan, andra dagen efter lovet, säger  bara det usch för tisdagar de är så jobbiga så det är inte sant, men men får stå ut för är som sagt bara 36 SKOLDAGAR KVAR NU INNAN SOMMARLOV!!! =) =D
Någon som längtar mer än ja? ;)
På bilden idag var det iaf roligaste lektionen hittils, vi målade av några frukter men det var roligt! =D

Men nu ska jag dra, inga bilder idag heller =P

//TheStarA

Kommentarer
Postat av: The loser

Faan va kul att du har en blogg ;-)



Jag undrade just varför du hade färg på fingrana i dag.



Mvh

Någon annan

2009-04-21 @ 18:46:42
Postat av: Sandra

Hahaha ljusparty har jag också varit på! Vem är din faster nu igen? :S

2009-04-21 @ 20:42:29
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha okej.. har ingen koll

2009-04-22 @ 15:54:57
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha visst är jag! :D

Tack :)

2009-04-22 @ 15:57:05
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback