4 Maj

Hejsan, alltså jag säger bara fy f*******n för veckan som jag har framför mig nu...

Tisdag: grupp redovisning i biologiprojekt för klassen.
Onsdag: grupp redovisning, Talk show på engelska, berätta om boken man läst på engelska + lämna in läsogg som man skrivit till boken.¨ + ha läst 3 sidor + uppgifter i kemi.
Torsdag: lämna in labbrapport i kemi. + nationella i engelska (hörförståelse)
Fredag: tyskaläxa, några frågor på  en text + ca 20 glosor.

Ja vad tycker ni? Kan det bli bättre??

Nej nu måste jag dra för måste som sagt PLUGGA, ha det bra!

//TheStarA


För denna vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håll ut vännen!!!Snart sommarlov

Kram Mamma

Ps det fixar du galant ,du är bäst när det gäller Ds

2009-05-04 @ 20:07:17
Postat av: Mamma

Håll ut vännen!!!Snart sommarlov

Kram Mamma

Ps det fixar du galant ,du är bäst när det gäller Ds

2009-05-04 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback