27 Maj och bara 11 skoldagar kvar!! =D

Tjoba, haha vilken ful hälsning. xD

Idag har jag haft kemi, engelska,matte och tyska. Jag har nog börjat fått sommarsjukan men just nu gillar jag faktiskt kemi, även fast jag inte är bra på det så det är ju lite konstigt, fast jag gillar inte kemilabben, blä på den=P hahah
På engelskan så fick vi se en dokumentär om jorden, låter tråkigt JAG VET, men den här var faktiskt riktigt bra och rolig ibland när de visa fula djur!! Och matten gick snabbt för hade reptition inför nationella som jag har på fredag i 4 timmar =O Synd om mig och alla andra som ska göra det! Aja sen efter den var det tyska och idag gick jag faktiskt från den skolan som jag går på till den som jag har tyska i, kanske är 1.5 km, så inte långt men ändå drygt att gå när man har tidspress! =( =P  Och då på tyskan skrev jag ett prov, läsförståelse, och hoppas och tror att det gick bra =)

Efter tyskan så var pappa redan i stan så åkte hem med han, så det var nice! Och nu ska jag sätta mig ner och plugga som attan till svenskaprovet som är imorn!! Så ha det så skoj!
Kram

//TheStarA


Nu regnar det och så är det storm ute, men då blir det ju iaf lättare att plugga! =/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå!



Klockan sex ikväll åker jag till åland (tror jag det var) Har med mig mobilen om det är något och du stör aldrig saå det är bara att smsa på! :D



Fyfan igår var den värsta dagen i mitt liv!!! Iaf på kvällen..

2009-05-31 @ 13:59:05
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack!

2009-05-31 @ 13:59:23
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback