24 Maj

Tjohejsan!
Idag har jag gjort mycket känns det som iaf, får väl se om det blir mycket nu när jag tänkte skriva lite här. =)
Klev upp vid 12.00 så det var skönt att ta sovmorgon som vanligt, men var ju tvungen att kliva upp då för var jätte fint väder ute, så då gick jag direkt ut och låg där i solen och pratade med mamma som också solade, som vanligt vill säga =P
Jag låg och solade i ca 1.5 timme och sen klädde jag på mig och väntade på att pappa skulle göra sig iordning för han hade cyklat typ 7 mil, fattar inte hur man orkar göra det på den tiden han gör.. aa ja strunt samma ^^
Sen när han var klar så åkte vi upp på fotbollsplan för det skulle vara match då, men sen så visar det ju sig att vi var 1 timme för tidigt :P hahaah aa ja så då åkte vi och köpte en glass och hälsade sedan på farmor ett tag =)

Sedan när matchen började så satt vi där, var faktiskt riktigt varmt men blåste lite men men sånt får man leva med.
Matchen slutade 1-0 till hemmalaget så det var bra, men målvakten i bortalaget var grym =O Helt sjukt va bra han var så (Y) för han!
Efter matchen så åkte vi hem och jag och pappa spelade lite fotboll ett tag och sedan gjorde jag mina dagliga hopp och mätte, blev några cm kortare idag, men nöjd ändå för så är det när man tränar, vissa dagar går det bra andra mindre bra.
Men efter det var jag ändå inte riktigt nöjd så tog en kortare springtur på drygt 1 km bara, men det var skönt att springa kort en gång och det är roligare då också för då känner man hur bra kondis man har xD
Jag kutade allt vad jag hade upp för en backe som kanske är 100-200 m för att ta ut mig lite iaf så det var bra! =)
Ja det var detta som jag gjort idag, men nu ska jag äta lite faktiskt, är riktigt hungrig efter denna dagen, men är det jag eller visst äter man sjukt lite nu när det är sommar!? =O =) =P hahaha

 Nej nu ska jag äta, ha det bra och dela gärna med er om det hänt något roligt idag =) Och var inte rädd att kommentera ifall ni ändå är här, för alla som har blogg kan se hur många som läst och det blir mycket roligare med kommentarer eller bara någon fråga eller nått =P

Ha det great / TheStarA

Just ja glömde berätta att jag såg nyss att jag inte har någon tyska den här veckan så nu, slutar jag tidigare på onsdag och börjare senare på fredag!! =D


Bra väder! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Får läsa senare för att jag måste plugga! Jaaaa det suger att plugga!!



Jaa du det vetterfan hur jag har solat, men det är brun utan sol ;) haha!



2009-05-26 @ 19:16:46
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback