23 Maj

Hejsan allihopa, idag har det varit konstigt väder som alltid :S haha  Från tidigt på morgonen till typ klockan 16.00 så är det regn och molningt och sedan resten av kvällen är det sol och det var 17.2 grader i skuggan klockan 17.00 =O Väldigt trevligt faktiskt men man börjar ju undra vad som har hänt med klimatet, verkar ha vänt på dygnet som min mamma skulle sagt xD hahahha

Ja ni kanske undrar vad jag har gjort idag, ifall just DU gör det borde du läsa detta. Kollade på lite fotboll på tv hos min farmor, var Hammarby-Halmstad som mötte varandra, men efter en halvlek tyckte jag det var onödigt att sitta inne när det var så fint väder så då åkte jag och pappa hem och gick ut och spelade fotboll några timmar, det är riktigt roligt ibland och jobbigt är det. Sen efter ett tag så skulle jag göra mina vanliga hopp, och det gjorde jag och blev ökning idag med men måtten håller jag för mig själv xD Min bror hoppade också och han hoppa bra mycket längre än mig, men det var väntat så tummen upp för han ändå =) Efter det så gick jag´och pappa ut och gick med en hund som farmor tar hand om några dagra, vi gick inte så långt kanske, ungefär 1 km kanske + att jag och vovven som heter Ronja sprang 1 varv runt fotbollsplan, hahah och hon har inte den bästa kondisen precis, hon är en Rottweiler och är hur snäll som helst så alla ni som tror att Rottweiler är falig kan jag bara säga till er, att det spelar ingen roll vilken ras det är utan det är den som uppfostrar den som är felet, om en hund skulle vara aggresiv!! Absolut inte hundens fel och som sagt spelar ingen roll om det är en pudel eller en Sankt Bernad man har så kan de vara så att den mindre hunden är mer elak än den stora och det beror oftast på uppfostraren, så nu har ni lärt er  något nytt idag! (Y) Alltid bra det ellerhur?!  

Nej nu ska jag dra och hoppas alla tar till sig det jag skrivit i fet stil ! =)
Ha en bra kväll allihopa! =)

//TheStarA


Bild från google, men visst är det en bland världens finaste hundar??! =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha var detta inriktat på mig? ;)

2009-05-28 @ 15:35:35
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh det vill jag också bli!

åh fyfan att ha nationella i matte i 4 timmar!! :P Jag hade dött!

2009-05-28 @ 15:36:25
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback