3 Mars

Tjenixen, igår efter att jag skrivit inlägget så gjorde jag inte så mycket förutom att jag åkte och träna sent igår kväll.
Helena (målvakt) var inte där igår så då fick jag stå och då gjorde jag det. Det är så jäkla roligt att stå i mål, kan ju inte säga att jag är någon stjärna direkt men roligt är det iaf, jag tog ju iallafall några puckar. Ni som tror att det inte är jobbigt att stå i mål i hockey, har helt fel för det är hur jobbigt som helst men det är ju det som är meningen när man tränar! =D
Vi spelade hela träningen igår och det var roligt och de tror jag alla andra tyckte också! =)

Denna dag började med att jag hörde Broken med Takida på mobilen, pappa ringde och sa att han och min bror kom hem om 1 timme ungefär, den timmen har gått nu så hoppas de kommer hem snart så vi kan åka ut i skogen med fyrhjulingen, för vi ska köra ved. Tycker det är ganska kul ibland när man har lust och speciellt nu när det är så mycket snö, fast nackdelen är ju att det blir jobbigare att gå i djupsnö...men strunt samma," Lite snö har ingen dött av " sägs det.
Sedan idag efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra, men kanske ut och köra lite skoter, får se vad jag hittar på.
Har ju ingen träning idag och det är inte vanligt att vi är lediga några dagar i veckan, brukar typ vara träning nästan varje dag hela veckan.
Får se om jag skriver något mer ikväll, men imorn kommer förhoppningsvis Issa,Olivia och Malin hit om det går bra för mamma, men jag hoppas det iallafall.
Nej nu kom min bror och pappa hem så ska klä på mig och sen gå ut och shliita som Carro M, hade sagt xD
Igår snöade det mellan 1-2 dm, så nu är det säkert 8-9dm ute i skogen iaf !!! =D

// TheStarA #12


Ännu mer snö nu än på bilden =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Visst är den! =)

Jaa absolut, om jag får såklart!=D



Pussen kramen!

2009-03-03 @ 15:50:56
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har blivit utmand av mig!

Att göra en lista med saker som börjar på ditt namn. Kolla in på min blogg så hittar du hur du ska göra där! =D

2009-03-03 @ 19:32:49
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback