Sitter på Arlanda

Tjabba!
Tänkte bara skriva kort att nu sitter jag på Arlanda och väntar på att klockan ska bli 06.25 för då lyfter jag från Sveriges mark tillsammans med mamma. Längtar väldigt, men lär  bli en lååååååååång väntan... men det sägs att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Nej nu ska mamma in på internet, men ha det bäst för det kommer jag ha, hhahah och Sandra jag ska tänka på dig när jag ligger på playan med solen stekandes xD hahhahah

Kommer nog inte blogga något under tiden jag är i Kroatien.

TheStarA

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är bra amanda! Jag kunde ha varit med om jag inte jobbade!!

2009-06-24 @ 11:15:35
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback