2 Juni, bara 8 skoldagar kvar!!! =D

Hejsan hoppsan!!

Vill bara tillägga innan jag börjar att idag är det prick 1 månad sedan jag fyllde år!! xD Bara 11 månader kvar innan jag blir "vuxen"...
Hahah men tillbaka till vad som har hänt denna dag.

Ja som sagt åkte till sjukhuset för att möta Evelina i morse (en i klassen), för hela NV-programmet hade utedag. När jag hittat rätt på Evelina gick vi och satte oss för att vänta in folk från klassen som skulle utföra diverse saker inom temat "röra på sig", hahah det där temat hitta jag på själv men strunt samma =P
Dagen i sig började alltså men en stafett mellan alla klasser och om jag ska vara ärlig så vet jag inte vem som vann men tror vår kom 5:a av 8:a kunde ha gott bättre, men kunde även gott sämre! =)
Denna dag var riktigt rolig, efter stafetten var klar delades alla klasser in och blev tillslut 8 lag eller vad jag ska kalla det och vi alla skulle göra olika uppgifter tex. kasta pil, flytta 6 personer som stog inne i en cykelslang med förbundna ögon och en som guideade oss en speciell väg genom skogen, hahahh själv var jag en av dessa 6 personer, var ganska roligt faktiskt, men orkar inte skriva så detaljerat för då blir det bara segt att läsa!! =P

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer, men ikväll ska jag kolla på vårshowen som min kära kusin Caroline är med i eller ja hela hennes klass vill säga =) Så det ska bli skoj!!! =D

Tjarå!
//TheStarA


Brist på bilder!! ;) Men denna får duga! =)

SNART ÄR DET SOMMARLOV!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

haha jag går 3 veckor till jag! =/ sen ledig en vecka sen äre sommar jobb 3 v.. :P de är min sommar de. Suck.

2009-06-04 @ 11:29:16
URL: http://dahdumdum.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahahahahahahahahha aaaa jag vet!! :D

2009-06-04 @ 14:53:43
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback