13 Juni

HEJ!!

Äntligen är det sommarlov, men vädret hade kunnat vara bättre men man kan ju inte få allt. Tänkte berätta vad som hände igår.

Var ju som sagt sista dagen i skolan för den här terminen och jag började dagen med att jag försov mig..kan det bli bättre? haha aja iaf så skjussade min brorsa mig till skolan, väl där på skolan så var det bara några som hade kommit men efter ett tag var det dags att gå till klassrummet och där väntade fika, som bestog av tårta och dricka.
Då hade klockan slagit 09.00 och det var bara en timme kvar tills vi skulle gå till aulan, hände inte så mycket i klassrummet, satt bara och fikade och pratade lite innan vi fick gå.

Väl inne i aulan fick vi titta på allt ifrån sång, dans, tal och mycket mer. Allt var inte lysande direkt men lite av det iaf och det var ju tur det!! =)  Det hela slutade 11.15 och då sa alla hejdå och en stund senare kom Lindahl och hennes syster och hämtade mig så jag fick lifta hem med dem! =D Det var väldigt snällt!
I bilen hem så retade jag och Lindahl hennes syster med att vi har SOMMARLOV nu, haha det var roligt!

När jag var hemma så hjälpte jag min bror en liten stund, men sedan gick jag hem och vart så himla trött så jag gick och la mig och vaknade 3 timmar senare! =P haha
Aja då när jag vaknade var det bara att kliva upp och göra mig i ordning, men innan det började min mobil ringa och vem var där om inte SANDRA, haha du är rolig du och känner mig lite dum som inte kunde snacka då men sånt är livet ibland^^

Efter ett tag hade klockan redan blivit 19.30 och då kom de första gästerna som skulle fira min bror för han fyllde 25 år för några dagar sedan. Kom fler och fler och sen var det roliga i gång, med mat, lite sång och även så kollade vi på en film från midsommar 2003, hahah och det var inte lite roligt att se hur liten man var då!!! xD hahaha
Allmänt annars så satt vi bara att snacka, och när alla gått kollade jag på film och sen var det sängdags!! =)

Nu ska jag göra nått, ingen aning vad men nått blir det säkert.

NJUT AV SOMMARLOVET!!!

// TheStarA


SOMMMARLOV NU!!!!!!!!!! =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha eller inte ;) fast jag har varit med på tv 5 gånger typ ;) haha!

2009-06-13 @ 17:54:12
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha naa söt! :D



Försov du dig också? :O Vilket sammanträffande ;) sa inte jag det i telefon? :S att jag blev väckt fem gånger men ändå försov jag mig? ;) bra Sandra!



Härligt hörru med sommarlov! :D



Nej, men det är lugnt!



Vad mysigt! :D

2009-06-13 @ 23:19:39
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin bild :D

2009-06-14 @ 13:14:28
URL: http://sfblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback