Dagen efter..

Hejsan kommer inte skriva så mycket om dagen för är väldigt trött, men lite iaf.

Klev upp 09.30 och kollade på termometern och såg att det var 27 grader varmt, helt sjukt tänkte jag och gnuggade ögorna för att vara riktigt säker och mycket riktigt såg jag rätt^^ Härligt tänkte jag, gick sedan upp till farmor en stund och efter det jobbade jag hos min bror en bra stund innan jag och pappa åkte till en camping som är 2 mil härifrån, där badade vi och åt och spelade minigolf, innan vi sedan drog oss hemåt igen då när vi kom hem var jag ute med Rex vår nya hund, eller ja min brors men jag säger att det är min också, han är bara en liten valp ca 10 veckor!
Hur gullig som helst, han är en blandras mellan rottweiler,jämthund,gråhund och finskspets! =D Love him!
Efter det har jag bara gjort lite små saker inget roligt att skriva om även fast det var kul:P hahahha lät fel men strunt samma, nu ska jag gå och sova ;)

Ha det bäst alla människor ;)

TheStarA


Lill fjanten Rex =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://intesomallaandra.blogg.se/2009/july/saljes-sony-ericsson-w890.html

kolla där! En mobil som vi har fast nyare säljs! KOLLA!

2009-07-15 @ 18:57:42
URL: http://sfblond.blogg.se/
Postat av: The loser

Varför kan man inte skicka sms till dig?

Saknar dig......

Du vet vem;-)

2009-07-19 @ 22:28:04
Postat av: Amanda

Hahaha ja tyvär så har min mobil gått sönder,displayen blev spräckt... :(

Så ska väl inskaffa en ny telefon nästa vecka hoppas jag :)

2009-07-21 @ 14:07:11
URL: http://thestara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback