Nu är det roliga över :(

Hej alla, ja nu är allt det roliga över och jag måste gå tillbaka till den hårda verkligheten,SKOLAN!
Men ja man får juh se det som posivit att nu är det bara 7.5 veckor till sportlovet börjar, fast just nu känns det väldigt långt borta...

Jag kanske ska berätta vad jag gjort idag, har inte gjort så mycket även fast det känns som mycket, haha!
Först så kollade jag på junior VM finalen klockan 02.00-04.00 och det var juh tråkigt eftersom Sverige förlora och direkt när jag slagit av teven så kändes som jag blev nerklubbad för somna inom 1 min!
Några timmar senare hör jag Sandra säga: Amanda nu kliver jag upp och då var klockan 11 ungefär och jag tänkte: Nej ge mig natt igen, haha. Men den kom inte så jag vakna iallafall men orkade inte kliva upp direkt så låg kvar en stund ( men jag sov inte).
Men när klockan var 11.11 så kämpade jag mig upp och fixade mig och lite sånt tråkigt, efter en lång väntan så var Sandra äntligen klar med sitt putsande och fixande och då kunde jag,hon och Eva(Sandras faster) gå ut och köpa lite mat! (Segast du är ibland Sandra)

När vi kom hem igen efter en "jätte" lång promenad, satt vi oss vid teven, men där fanns det inget särskilt bra så det var ointressant:P
Efter en timme ungefär kom Sandras brorsa Markus och hans kompis Martin "hem"  och då kunde vi äta och det var efterlängtat xD Maten var jätte god som vanligt när man är hos Eva, när vi hade ätit spelade ett spel som heter tärning och Martin vann som vanligt...;)
Sedan var det dags att packa in i bilen och åka till busstation och vinka av dem.. :(

Japp så äre ibland i livet... och nu sitter jag här och skriver och hoppas på att det är någon som kommer läsa detta.
Imorn är det juh skola som sagt och jag börjar med att träna 8.15 på morgonen, då är jag trött som attan!

Aja nu ska jag sitta här en stund och sedan kanske plugga om jag orkar, så hejdå alla glada och ledsna;)

En härlig vinterbild får ta avsked från detta härliga och roliga looov!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha nej, jag är ju snabbast! ;)

2009-01-06 @ 23:14:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback