9 januari

Hej alla läsare och tack för kommentarerna :)

Idag är det ju som sagt fredag och jag har inte kunnat åkt till skolan idag för började få ont i magen igår kväll och hade det även imorse. Så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt idag, vaknade ca 11.30 och då klev jag upp och satt mig här vid datorn en stund.
Efter en stund började jag bli hungrig så då åt jag lite fil, mums! :)

Vet inte riktigt  vad jag ska göra nu, men man kanske ska skriva labbrapporten så jag kan skicka in den..även fast det  inte är så kul,måste det ju göras!
 Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt åka och träna men går ju inte nu när jag har ont i magen:(               Just ja! Är det någon mer än jag som ska kolla på Let´s Dance ikväll??
Hoppas det är lika bra iår som det var förra året :D 
 
Just nu när jag ligger och skriver det här ligger min "smala" katt Simba brevid mig och sover:P
Har inte så mycket mer att skriva nu, kanske skriver mer ikväll om det hänt något roligt under dagen(Y)

Ha det bra tills vidare:D
Buy!


                                   Haha Simba är trött ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh Simba e så söt!

2009-01-09 @ 15:42:57
URL: http://pieceofsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback